Web Analytics
Spierentraining.nl

Rugoefening: Cable Close Grip Pulldown

Deze oefening, de Cable Close Grip Pulldown, is een variatie op de Lateral Pulldown. Vooral de brede rugspieren worden met deze oefening aangesproken. Deze spier zorgt ervoor dat je je armen naar voren, opzij en naar achter kunt bewegen. Naast de brede rugspieren worden de biceps, de schouders en de middelste spieren van je rug getraind. Een kabelmachine is nodig om deze oefening uit te kunnen voeren.

Door deze oefening regelmatig in je trainingsschema op te nemen kan je in een korte periode al resultaat behalen. Het is dan wel belangrijk dat je de oefening op de juiste manier uitvoert.

Stap 1.

Ga op het bankje van de kabel machine zitten met je rug recht, je borst naar voren en je voeten plat op de grond.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Houd het handvat vast met een lichte greep en trek het handvat naar de bovenkant van je borst.

Stap 3.

Breng je armen langzaam omhoog naar de startpositie.

Weten hoe vaak je de oefening moet herhalen? Bekijk hier het Rugspieroefeningen schema.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel