Web Analytics
Spierentraining.nl

Rugoefening: Dumbbell Shrug

Met de Dumbbell Shrug train je je Trapezius, dit is een ruitvormige spier aan de bovenkant van de rug. Bij deze oefening wordt er gebruik gemaakt van Dumbbells. Het is ook mogelijk om de Shrug uit te voeren met een Barbell. De Dumbbell Shrug is een oefening die veel fitnessers opnemen in hun fitness schema. Dit komt omdat je met deze oefening effectief de bovenkant van je rug traint.

Als je deze oefening op de juiste manier uitvoert zal je snel resultaat boeken. Hieronder leggen we je uit hoe de Dumbbell Shrug moet worden uitgevoerd.

Stap 1.

Houdt in elke hand een dumbbell vast aan de zijkant van je lichaam. Je armen zijn gestrekt en je voeten staan uit elkaar op heupbreedte.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Haal je schouders zo hoog mogelijk op terwijl je armen gestrekt blijven.

Stap 3.

Laat je schouders daarna weer rustig zakken naar de beginpositie.

Weten hoe vaak je de oefening moet herhalen? Bekijk hier het Rugspieroefeningen schema.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel