Spierentraining.nl

Rugoefening: Cable Straight Arm Pulldown

Je brede rugspieren trainen doe je met de Cable Straight Arm Pulldown. Dit is een goede oefening om te doen als je je rugspieren wilt trainen. Des te breder je de stang vastpakt, des te meer worden de brede rugspieren geprikkeld. Voor deze oefening moet gebruik worden gemaakt van een kabelmachine.

Als je deze oefening goed uitvoert zullen je brede rugspieren sterker worden en gaan groeien. Dit is nodig om een mooie V-Vormige rug te krijgen.

Stap 1.

Ga met je gezicht tegenover de kabelmachine staan. Pak de stang vast met een overhandse greep.

Stap 2.

Trek de stang richting je dijbenen. Buig je ellebogen licht maar houdt je armen gestrekt.

Stap 3.

Houd je rug recht en span je buikspieren aan tijdens de oefening.

Stap 4.

Breng je armen weer omhoog tot ooghoogte zodat je weer in startpositie bent.

Weten hoe vaak je de oefening moet herhalen? Bekijk hier het Rugspieroefeningen schema.

Alles wat je moet weten over effectief vetverlies, spieropbouw en een gezond lichaam

In de afgelopen jaren hebben we duizenden mannen en vrouwen geholpen met hun persoonlijke doelen te behalen. Alle informatie die je nodig hebt om aan de slag te gaan hebben we samengevat in De Spierentraining Formule.

Bekijk de eenvoudige methode om snel spieren te ontwikkelen en vet te verliezen:

De Spierentraining Formule: Alles wat je moet weten over effectief vetverlies, spieropbouw en een gezond lichaam. Het boek bevat alle oefeningen, trainingen, recepten en schema's die je nodig hebt!

Spierentraining Team

Van de beste methodes om af te vallen tot de nieuwste fitness oefeningen: het team van Spierentraining weet er alles van. We houden je dagelijks op de hoogte van de beste en meest effectieve oefeningen en body workouts om zelf mee aan de slag te gaan.

Reageren op dit artikel

Gratis schema om 5 kilo af te vallen

Inclusief stap-voor-stap uitleg en overzicht van alle oefeningen.

Wij sturen het schema per mail. Controleer ook uw spam box.