Web Analytics
Spierentraining.nl

Rugoefening: Barbell Deadlift

De Deadlift is een oefening waarbij je een groot aantal spiergroepen tegelijk traint. De belangrijkste spiergroep die je hiermee traint is echter de onderrug. Andere spiergroepen die je tijdens deze oefening gebruikt stellen je onderrug in staat om de oefening uit te voeren. Ook span je verschillende spieren aan bij het stabiliseren van de oefening. De Deadlift kan op verschillende manieren worden uitgevoerd waardoor je ook focus kunt leggen op andere spiergroepen.

Om blessures te voorkomen en om maximaal resultaat te behalen is het belangrijk om de Deadlift goed uit te voeren. De volgende stappen zullen je hierbij helpen.

Stap 1.

Ga achter de barbell staan met je benen op schouderbreedte.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Pak de barbell vast met een overhandse greep, houd je rug recht en buig vanuit je heupen omlaag.

Stap 3.

Kom weer omhoog en til de barbell tot aan je heup.

Stap 4.

Breng de barbell weer langzaam omlaag terwijl je je rug recht houdt.

Weten hoe vaak je de oefening moet herhalen? Bekijk hier het Rugspieroefeningen schema.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel