Web Analytics
Spierentraining.nl

Bilspieroefening: Barbell Lunge

De Lunge is een oefening waarmee je je bilspieren, hamstrings, bovenbenen en buikspieren traint. Er zijn verschillende manieren waarop je een Lunge kunt uitvoeren. Je kunt de oefening uitvoeren met dumbbells, een barbell en ook zonder gewichten. De variant met de barbell wordt gezien als de meest pittige omdat het gewicht op de schouders rust en je de barbell ook nog in evenwicht moet houden.

Als je de Lunge op de juiste manier uitvoert zal je snel resultaat zien. Hieronder leggen we in een paar stappen uit hoe de Lunge moet worden uitgevoerd.

Stap 1.

Pak eventueel een barbell en laat de barbell op je schouders rusten. Of pak een dumbbell in beide handen.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Houdt je bovenlichaam recht en stil, stap met één been naar voren en zak door je heupen. Beide knieën buigen 90 graden.

Stap 3.

Druk jezelf daarna weer omhoog tot de beginpositie. Wissel daarna van been en herhaal stap 2.

Weten hoe vaak je de oefening moet herhalen? Bekijk hier het Bilspieroefeningen schema.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel