Spierentraining.nl
twee-armen-kettlebell-press

Twee armen kettlebell press

De kettlebell press met twee armen is een kettlebell oefening die de schouders, armen en rug. Je kunt deze oefening beter als laatste doen omdat het veel kracht eist van je armen en je hierna misschien weinig kracht overhebt voor andere oefeningen. Als je deze oefening vaker uitvoert zul je zien dat de resultaten snel genoeg zichtbaar worden. Deze kettlebell vereist twee kettblebells.

Kettlebell press stap 1:

Pak twee kettlebells en ga rechtop staan met de kettlebells omhoog ter hoogte van de nek. Je kunt je voeten iets uit elkaar zetten maar niet verder dan je heupen.

Kettlebell press stap 2:

Til beide kettlebells zo ver mogelijk omhoog tot allebei de armen helemaal gestrekt omhoog staan.

Kettlebell press stap 3:

Laat na 2 seconde de kettlebells zakken tot de beginpositie. Dit is de kettlebell press met twee armen. Nu kun je de oefening herhalen.

Alle kettlebell oefeningen vind je hier.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Spierentraining Team

Of het nou gaat om de beste methodes om af te vallen of de laatste fitness oefeningen. Het Spierentraining team weet er alles van. We houden je dagelijks op de hoogte van de beste en meest effectieve oefeningen en body workouts.

Reageren op dit artikel

Gratis schema om 5 kilo af te vallen

Inclusief stap-voor-stap uitleg en overzicht van alle oefeningen.

Wij sturen het schema per mail. Controleer ook uw spam box.