Web Analytics
Spierentraining.nl

Schouderoefening: Seated Dumbbell Lateral Raise

Met deze oefening train je vooral de laterale deltaspieren, dit zijn de zijkanten van de schouders. Deze oefening kan worden uitgevoerd op een fitness bankje of staand. In beide gevallen is het belangrijk om je bovenlichaam recht te houden. Je hoeft deze oefening niet per se zwaar uit te voeren, het belangrijkste is dat je de verzuring in je spieren voelt.

Als je de Dumbbell Lataral Raise regelmating uitvoert in een reeks met andere schouderoefeningen zal je snel resultaat behalen. De oefening moet dan uiteraard wel op de juiste manier worden uitgevoerd.

Stap 1.

Ga op een fitness bankje zitten met een dumbbell in beide handen.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Til de dumbbells omhoog aan de zijkant van je lichaam terwijl je armen gestrekt zijn, tot dat de dumbbells op schouderhoogte zijn. Hierbij is het belangrijk dat je ellebogen boven de polsen blijven.

Stap 3.

Laat de dumbbells rustig en gecontroleerd zakken tot beginpositie. Houdt je rug recht tijdens de oefening.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel