Web Analytics
Spierentraining.nl

Schouderoefening: Barbell Military Press

Vrijwel iedereen die het midden van de schouders wilt trainen gebruikt hiervoor de Military Press. Deze oefening wordt vaak genoemd als de belangrijkste oefening om de spieren in je schouders te trainen. De Military Press wordt voornamelijk uitgevoerd met een barbell, maar je ziet ook veel variaties waarbij dumbbells worden gebruikt. De oefening kan zowel staand als zittend worden gedaan.

Door deze oefening regelmatig in je trainingsschema op te nemen ontwikkel je sterke schouderspieren. Het is erg belangrijk om de Military Press op de juiste manier uit te voeren.

Stap 1.

Ga op een fitness bankje zitten met je rug recht tegen leuning. Knieën geboden en je voeten plat op de grond.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Pak de barbell met een overhandse greep beet. Je handen zijn op schouderbreedte gepositioneerd.

Stap 3.

Breng de barbell naar je schouders en houdt je ellebogen naast je zij.

Stap 4.

Duw de barbell recht omhoog boven je hoofd.

Stap 5.

Laat de barbell rustig en gecontroleerd zakken tot de beginpositie.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel