Web Analytics
Spierentraining.nl

Schouderoefening: Dumbbell Overhead Press

Een goede oefening waarmee je je volledige schouders traint is de Dumbbell Overhead Press. Je spreekt hiermee de Lateral-, de Anteroir- en de Posterior Deltoid aan. Dit zijn de drie grote spiergroepen in de schouders. Je kunt ervoor kiezen om de oefening staand of zittend op een fitness bankje uit te voeren.

Om blessures te voorkomen en om maximaal resultaat te behalen is het belangrijk om de Overhead Press goed uit te voeren. Met de volgende stappen helpen we jou op weg.

Stap 1.

Ga op een fitness bankje zitten met je rug tegen de leuning.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Houdt de dumbbels op schouderhoogte en je ellebogen gebogen.

Stap 3.

Duw de dumbbells omhoog boven je hoofd tot je armen gestrekt zijn.

Stap 4.

Breng de dumbbels daarna weer rustig en gecontroleerd naar beneden tot de beginpositie.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel