Web Analytics
Spierentraining.nl

Schouderoefening: Cable Front Raise

Als je een oefening wilt doen waarmee je de voorkant van je schouders traint dan raden wij de Cable Front Raise aan. Voor de uitvoering van deze oefening is een kabelmachine nodig. Deze oefening kan zowel met één arm als met beide armen worden uitgevoerd, wissel dit soms af.  Ook kan deze oefening met dumbbells worden uitgevoerd.

Naast de voorste schouderspieren train je met deze oefening ook de bovenkant van je borst. Zorg dat je deze oefening op de juiste manier uitvoert voor optimaal resultaat.

Stap 1.

Bevestig een handvat voor 1 of voor 2 armen aan de kabelmachine en ga met je rug naar de machine staan.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Pak het handvat vast met een overhandse greep terwijl je armen nog naar beneden wijzen.

Stap 3.

Zak daarna iets door je knieën en leun wat naar voren. Houdt je buikspieren aangespannen tijdens de oefening.

Stap 4.

Breng je armen naar boven tot op schouderhoogte. Houdt hierbij je ellebogen iets gebogen.

Stap 5.

Breng je armen daarna weer omlaag tot de beginpositie.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel