Web Analytics
Spierentraining.nl

Bicepsoefening: Incline Dumbbell Curl

Met de Incline Dumbbell Curl kan je je biceps goed trainen. Doordat je een incline fitness bankje gebruikt is het niet mogelijk om je rug te gebruiken terwijl je je biceps traint. Je rug leunt namelijk tegen het bankje waardoor je geen beweging naar achter kunt maken, hierdoor gebruik je alleen je biceps. Deze oefening is vrij pittig omdat je een grote beweging maakt met je arm, helemaal van beneden naar boven, waardoor je hele biceps worden geprikkeld.

Als je deze oefening regelmatig uitvoert om je biceps te trainen zal je snel resultaat zien. Echter is het dan belangrijk om de oefening op de juiste manier uit te voeren.

Stap 1.

Ga op het fitness bankje zitten met je rug tegen de rugleuning. De rugleuning stel je in op een hoek van ongeveer 30 graden. Pak een dumbbell vast in elke hand.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Je armen staan lichtgeboden en loodrecht gepositioneerd tegenover de vloer.

Stap 3.

Breng de dumbbells naar je schouders terwijl je je ellebogen stabiel houdt, alleen de onderarmen bewegen.

Stap 4.

Laat de dumbbells weer zakken naar de beginpositie.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel