Web Analytics
Spierentraining.nl

Tricepsoefening: Prone Tricep Extension

De Prone Tricep Extension is een oefening die vaak wordt uitgevoerd om de triceps te trainen. Het beste is om de oefening uit te voeren met een EZ Bar. Dat is een stang die op een aantal plaatsen gebogen is, hierdoor is de grip iets beter en de beweging langer. In plaats van een barbell kunnen ook dumbbells gebruikt worden. De oefening wordt liggend op een fitness bankje uitgevoerd.

Neem deze oefening regelmatig op in je trainingsschema zodat je biceps sterker worden. Hieronder staan een aantal stappen waarin wordt uitgelegd hoe de oefening moet worden uitgevoerd.

Stap 1.

Ga met je rug op een plat fitness bankje liggen. Houdt de EZ Bar met beide handen vast met je handpalmen van je af. Pak de stang met een smalle grip vast.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Stap 2.

Breng de barbell omhoog tot dat je armen gestrekt omhoog staan en houdt je ellebogen stabiel op schouderbreedte gedurende de oefening.

Stap 3.

Laat de barbell gecontroleerd zakken naar je voorhoofd. Houdt nog steeds je ellebogen recht.

Stap 4.

Druk de barbell weer omhoog naar de startpositie.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel