Spierentraining.nl
Kettlebell-long-press

Kettlebell Long Press

Wil jij je schouders, rug, buikspieren en benen trainen met één oefening? Dan is de kettlebell long press wat voor jou. Je kunt deze kettlebell oefening makkelijk thuis uitvoeren.

Kettlebell long press stap 1:

Sta rechtop en houdt een kettlebell vast met beide handen.

Kettlebell long press stap 2:

Met deze oefening doen we beide benen apart, je begint met je rechterbeen: Houd de kettlebell met je rechthand tegen je borst. Zak nu door je knieen waardoor alleen je rechter knie de grond raakt (zie afbeelding hier boven). Terwijl je deze beweging doet strek je je rechter arm met de kettlebell omhoog.

Kettlebell long press stap 3:

Houdt deze positie 2 seconde vast en kom dan terug naar de beginpositie. Nu kun je de oefening herhalen maar dan met links. 10 keer per been.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Spierentraining Team

Of het nou gaat om de beste methodes om af te vallen of de laatste fitness oefeningen. Het Spierentraining team weet er alles van. We houden je dagelijks op de hoogte van de beste en meest effectieve oefeningen en body workouts.

Reageren op dit artikel

Gratis schema om 5 kilo af te vallen

Inclusief stap-voor-stap uitleg en overzicht van alle oefeningen.

Wij sturen het schema per mail. Controleer ook uw spam box.