Web Analytics
Spierentraining.nl
een-arm-kettlebell-swing

Één arm kettlebell swing

Dit is een kettlebell oefening voor gevorderden. Het is aan te raden te beginnen met andere kettlebell oefeningen voor je aan deze oefening begint. Deze oefening traint de schouders, borst, rug en buikspieren met een kettlebell.

Één arm kettlebell swing stap 1:

Begin de oefening door met je benen uit elkaar (iets breder dan je schouders) te staan met de knieën licht gebogen. Laat nu met één arm de kettlebel tussen je knieën hangen terwijl je je lichaam aanspant.

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Één arm kettlebell swing stap 2:

Span je armen aan en til de kettlebell omhoog zo hoog mogelijk boven je hoofd met je arm gestrekt. Houd deze positie even vast (2 a 3 seonde).

Één arm kettlebell swing stap 3:

Laat de kettlebell weer zakken naar de beginpositie. Dit is de kettlebell swing, je kunt de oefening nu herhalen.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel