Web Analytics
Spierentraining.nl
buikspieren bijbel review

Review: de Strakke buik bijbel

Een goed boek met duidelijk schema kan je een aardig eind op weg helpen om je buikje weg te werken en een strakke buik te krijgen. Daarom vind je hier een uitgebreide review van het eBook de Strakke Buik Bijbel van Glen Goossens.

  • uitproberen

“De allerbeste, en meest effectieve tips, trucs en kennis voor het verliezen van buikvet en het opbouwen van jouw droomlichaam”

Maakt Glen Goossens dit waar met zijn de boek de Strakke Buik Bijbel? Wij vinden dat hij aardig in de buurt komt. Het digitale boek, de Buikspieren Bijbel, legt op een hele duidelijke en eenvoudige wijze uit wat je moet doen om blijvend een platte buik te krijgen door middel van de juiste buikspieroefeningen, een duidelijk schema voor zowel mannen als vrouwen, en advies over aanpassingen die je kunt maken in je dieet (voeding en voorbereiding daarvan) om je metabolisme te versnellen en vetmakende combinaties van voeding te vermijden.

 

De aanpak die wordt beschreven in de strakke buik bijbel is eigenlijk vrij simpel! Train 3 x per week met de juiste oefeningen voor de rechte, schuine en onderste buikspieren en verlaag je vetpercentage door de verkeerde koolhydraten te vermijden, de juiste vetten te eten en voldoende water te drinken. Lijkt simpel toch?

buikspieren bijbel review

Bron: De Strakke Buik Bijbel

Voor een platte en strakke buik zul je (mogelijk) je vetpercentage moeten verlagen!

Hierbij speelt voeding een belangrijke rol. Daarom heeft Oscar Helm (afslankcoach) een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Rechte buikspieren

Dit is je sixpack! Veel traditionele oefeningen zoals de basis-crunch en sit-up zijn erg geschikt om deze spieren te trainen. De Strakke Buik Bijbel helpt jou om de juiste buikspieroefeningen te kiezen en biedt je een schema om te werken aan een plattere voorkant van de buik.

Schuine buikspieren

De schuine buikspieren zitten aan de zijkant van je buik. Door oefeningen voor je schuine buikspieren te doen kan je er voor zorgen dat er een mooie slanke vorm met zichtbare lijnen tevoorschijn komt. Oefeningen zoals de gedraaide crunch en de kettlebell twist zijn hier erg goed voor. Probeer de Strakke Buik Bijbel om meer oefeningen te bekijken voor de schuine buikspieren en een duidelijk fitness programma voor jezelf te ontwikkelen.

Onderste buikspieren

Bij oefeningen voor je onderste buikspieren moet je meestal je benen gebruiken om die spiergroep te activeren. Je onderste buikspieren zorgen er voor dat je onderbuik meer naar binnen trekt. Oefeningen zoals knee raises en de V-up zijn erg goed voor de onderste buikspieren. Om een oefening op de juiste manier te beheersen is het belangrijk om rekening te houden met de techniek.

Zo krijg je snel die strakke buik waar je van droomt

Op internet staan veel tips voor het krijgen van een platte buik maar het meeste is helaas geschreven door mensen die er weinig verstand van hebben.

Oscar Helm is daarentegen een autoriteit op het gebied van afslanken en sport.

Hij leert je in zijn methode stap-voor-stap om een strakke buik te krijgen door het verliezen van overtollig buikvet, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Je ontdekt er alles over door de volgende pagina te bekijken:

Strakke Buik Bijbel Risicovrij Uitproberen

 

Reageren op dit artikel