Spierentraining.nl
hoe-krijg-je-een-platte-buik-voor-de-zomer

Hoe krijg je een platte buik vóór de zomer? 5 Tips voor succes.

Als de zomer nadert beginnen steeds meer mensen na te denken over hun lichaam. Hoe krijg je een platte buik voor de zomer? De zomer is natuurlijk hét moment om jou lichaam te showen op het strand! Maar ben jij diegene met die afgetrainde sixpack, of (zoals de meeste mensen) degene die wel een aantal pondjes kwijt mag raken?

Ben jij van plan om voor deze zomer van die overtollige pondjes af te komen dan zijn de volgende 5 makkelijk te volgen stappen speciaal voor jou!

1. Verspreid je maaltijden over de dag

Door je maaltijden geleidelijk over de dag te verdelen stimuleer je het metabolisme en de spijsvertering, op die manier verbrand je meer calorieën gedurende de dag. In de ideale situatie eet je tussen de 4 en 6 maaltijden per dag inclusief de avondmaaltijd en snacks.

2. Eet in groente in de helft van de maaltijden

In groente zitten bijna geen calorieën, bovendien zorgt groente ervoor dat je voller zit en makkelijker van ongezonde snacks af blijft. Je kunt in bijna elke maaltijd groente verwerken. Groente zit heel gezond en zit boordevol vitamines, mineralen en gezonde voedingsstoffen die je nodig hebt een om platte buik te krijgen.

3. Eet voldoende proteïne

Proteïne of eiwitten zijn essentieel voor de aanmaak van spierweefsel. Om een sixpack of platte buik te kweken zul je dus voldoende proteïne moeten binnen krijgen, dit kan door veel eiwit-houdende producten te eten zoals kip en zalm. Op sites als Body en Fitshop zijn veel kant-en-klare eiwit shakes te koop welke je dagelijks kunt drinken.

4. Buikspieroefeningen

Natuurlijk zijn de juiste buikspieroefeningen heel belangrijk om een platte buik te krijgen. Als je snel resultaat wilt behalen doe je 2 a 3 keer buikspieroefeningen met een buikspieroefeningen schema. Je hoeft niet naar de sportschool te gaan om je buik te trainen. Als je niet uit huis weg hoeft om te trainen is de drempel om oefeningen te doen een stuk lager. Kettlebell oefeningen zijn ook erg geschikt om om je buikspieren te trainen.

5. Drink heel veel water!

Het is al vaak bewezen dat het drinken van koud water de stofwisseling verhoogt en dus zorgt voor de verbranding van calorieën, drink dus regelmatig koud water (niet alleen tijdens de training).

Simpele tips om af te vallen bij je buik en de sixpack te krijgen waar je altijd van gedroomd hebt.

Wil je die strakke en platte buik krijgen met snel én blijvend resultaat? Dan zal de Spierentraining Formule je helpen.

We hebben al duizenden vrouwen én mannen geholpen een strakke buik te krijgen én te behouden!

Bekijk de eenvoudige methode om snel buikspieren te ontwikkelen en vet te verliezen met buikspieroefeningen en voeding:

De Spierentraining Formule: De beste methode om thuis buikspieren te ontwikkelen en vet te verliezen met buikspieroefeningen. Het boek bevat workouts, voedingsschema’s en alle oefeningen die je nodig hebt.

Spierentraining Team

Of het nou gaat om de beste methodes om af te vallen of de laatste fitness oefeningen. Het Spierentraining team weet er alles van. We houden je dagelijks op de hoogte van de beste en meest effectieve oefeningen en body workouts.

Reageren op dit artikel

Gratis schema om 5 kilo af te vallen

Inclusief stap-voor-stap uitleg en overzicht van alle oefeningen.

Wij sturen het schema per mail. Controleer ook uw spam box.