Web Analytics
Spierentraining.nl
Kettlebell-dubelle-row1

Kettlebell dubbele row

De kettlebell dubbele row is een kettlebell oefening die uitermate is geschikt om de schouders, rug, buik en heupen te trainen. Voor deze oefening heb je twee kettlebells nodig.

Kettlebell dubbele row stap 1:

Pak twee kettlebells en zet ze voor je op de grond. Zorg dat je handgrepen van de kettlebells alvast zo staan dat je ze makkelijk op kunt pakken en direct kunt beginnen.

Kettlebell dubbele row stap 2:

Buig je knieën licht en buk dan voorover om de met beide handen de kettlebells te pakken. Zodra je in beide handen een kettlebells vast hebt kom je iets omhoog. Je staat nog steeds naar voren gebogen met je armen gestrekt.

Kettlebell dubbele row stap 3:

Trek nu met beide armen de kettlebells naar je buik toe. Je armen blijven vlak langs je lichaam. Het is belangrijk om tijdens deze beweging je rug goed recht te houden om blessures te voorkomen. Als de kettlebells bijna bij je buik zijn houdt je deze positie 2 seconde vast. Nu laat je de kettlebells weer zakken (zet ze niet op de grond). Dit is de kettlebell dubbele row! De oefening begint nu weer opnieuw.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Reageren op dit artikel