Spierentraining.nl
Kettlebell-twist

Kettlebell twist

De kettlebell twist is een pittige kettlebell oefening voor gevorderden. Je kunt je buikspieren keihard trainen met deze workout.

Kettlebell twist stap 1:

Zit op de grond en houdt de kettlebell met beide handen stevig tegen de borst. Zak iets achterover totdat je op ongeveer 45 graden gebogen zit.

Kettlebell twist stap 2:

Til je voeten iets van de grond, je voelt nu je buikspieren aanspannen. Roteer de hele torso helemaal naar links en dan naar rechts door je schouders te bewegen.

Kettlebell twist stap 3:

Kijk hoe lang je deze oefening volhoudt maar onthoud: Kwaliteit over kwantiteit! Dit is de kettlebell twist.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden?  Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Alles wat je moet weten over effectief vetverlies, spieropbouw en een gezond lichaam

In de afgelopen jaren hebben we duizenden mannen en vrouwen geholpen met hun persoonlijke doelen te behalen. Alle informatie die je nodig hebt om aan de slag te gaan hebben we samengevat in De Spierentraining Formule.

Bekijk de eenvoudige methode om snel spieren te ontwikkelen en vet te verliezen:

De Spierentraining Formule: Alles wat je moet weten over effectief vetverlies, spieropbouw en een gezond lichaam. Het boek bevat alle oefeningen, trainingen, recepten en schema's die je nodig hebt!

Spierentraining Team

Of het nou gaat om de beste methodes om af te vallen of de laatste fitness oefeningen. Het Spierentraining team weet er alles van. We houden je dagelijks op de hoogte van de beste en meest effectieve oefeningen en body workouts.

Reageren op dit artikel

Gratis schema om 5 kilo af te vallen

Inclusief stap-voor-stap uitleg en overzicht van alle oefeningen.

Wij sturen het schema per mail. Controleer ook uw spam box.